Wednesday 16 February 2011

မိခင္ၾကီး ေဒၚစု











    သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ပို.ေပး၍  ဒီပို.စ္ေလးကို တင္ႏိုင္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ မူရင္းစာေရးသူကို က်ေနာ္မသိ၍ မေဖာ္ျပႏိုင္ခဲ.ျခင္းအေပၚ နားလည္ေပးပါရန္ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္။


 
 က်ေနာ္ နားေထာင္ခဲ.ဘူးသည္. သီခ်င္းထည္းက လုိ " ငါ.တို. ျမန္မာျပည္ မိဘတုိင္းကကြယ္ ဗုိလ္ေအာင္ဆန္းလုိ  သူရဲေကာင္းေတြ ေမြးရမည္ "  တဲ. သီခ်င္းထည္းကအတိုင္းသာ ျဖစ္ရင္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းလုိက္မလဲေနာ္ ။  ဗုိလ္ခ်ဳပ္လို ေခါင္းေဆာင္ တစ္ေယာက္သည္
သမိုင္းတြင္ ေနာက္တစ္ေယာက္ ရွိဖို.ရာမလြယ္ကူေပ။ မိဘတိုင္းက ေတာ. သားေကာင္းရတနာေတြဘဲ ျဖစ္ေစခ်င္ၾကတာေတာ.အမုန္ပင္။ ယေန.က်ေနာ္တို. ျမန္မာလူငယ္အားလံုးကသာ ဗုိလ္ခ်ဳပ္လုိ ကိုယ္က်ိဳးစြန္. အနစ္နာခံ တိုင္းျပည္အတြက္ စြမ္းစြမ္းတမံ ၾကိဳးစားၾကမယ္ဆုိရင္ က်ေနာ္တို.ျမန္မာႏိုင္ငံသည္ ကမၻာေပၚရွိ ထိပ္တန္းႏိုင္ငံမ်ားႏွင္.တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ရင္ေဘာင္မတန္းႏိုင္ဘူးလို. မေျပာႏိုင္ပါ။
ၾကိဳးစားၾကဖို.သာလိုအပ္ပါတယ္။

0 comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြမ်ားရဲ. စကားတစ္ခြန္းဟာ ကြ်န္ေတာ္.အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ပင္ျဖစ္ပါတယ္။