Wednesday 31 August 2011

က်ေနာ္ နဲ. က်ေနာ္. အစ္မ


ေမာင္ေမာင္ တို. ေမာင္ႏွမ ေတြက အေဒၚနဲ. ဘဲ ေနရတာမ်ားတယ္။ 
အေမနဲအဖြားက ေက်ာက္စိမ္းေျမ မွာ ေဓ်းေရာင္းၾကေတာ. မေခၚထားဘူး ။က်ေနာ္နဲ.အစ္မကို ေက်ာင္းဆရာ ၊ဆရာမေတြျဖစ္တဲ. ဦးေလးနဲ.အေဒၚ ဆီမွာဘဲ ပညာတတ္ေအာင္ဆိုျပီးထားတယ္။ သူတို.ႏွစ္ေယာက္လံုးကလည္း အပ်ိဳ၊ လူပ်ိဳေတြဆိုေတာ. က်ေနာ္တုိ. ေမာင္ႏွမေတြကို တူေတြ တူမေတြလိုမဟုတ္ဘဲ သားသမီးေတြလို ခ်စ္ၾကပါတယ္။ ေက်ာင္းဆရာ ၊ ဆရာမေတြဆိုေတာ. သိၾကတဲအ.တုိင္း ေလ အလုပ္ကခပ္မ်ားမ်ားရယ္။ က်ဴရွင္ကလည္း သင္တယ္ဆိုေတာ. က်ေနာ္တို. တစ္ေတြကိုအားလံုးေဒါင္.ေစ.ေအာင္ေတာ.လုိက္မၾကည္.ႏိုင္ပါဘူး။ စာကိုဘဲၾကပ္ၾကပ္မတ္မတ္လုပ္လုိ.ရတယ္။ဒါေပမယ္. စည္းနဲ. ေဘာင္နဲ.ေတာ.လြတ္လုိ.မရဘူး။ ေက်ာင္းဆရာ ဦးေလးကလည္း ေက်ာင္းစည္းကမ္းထိန္းသိမ္းေရး တာ၀န္ခံဆရာဆိုေတာ.  က်ေနာ္တို.ေၾကာင္. သူ.နာမည္ဘယ္အပ်က္ခံမလဲ။ သူလည္း အားကစားနည္းျပ ၊ကာယဆရာ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာတာ၀န္ေတြနဲ. အလုပ္မ်ားေနတာမ်ားေတာ. ဒီေတာ. အိမ္မွာ ေမာင္ႏွမတစ္ေတြဘဲ ရွိၾကတာမ်ားတယ္။    က်ေနာ္.မွာက အကိုမရွိေတာ.   အစ္ကို တစ္ဦး
ရဲ. သြန္သင္ဆံုးမ မႈေတြ ကို ေတာ.မရ ခဲ.ပါဘူး။   အထက္မွာက အစ္မဆိုေတာ. သိတဲ.အတိုင္းဘဲ ေလ။ အစ္မနဲ.ေမာင္ဆိုတာ တစ္က်က္က်က္ မဟုတ္လား။ ရန္ျဖစ္ေနတာ မ်ားတယ္။ငယ္တုန္းကလည္း  ငယ္တုန္းမို.လို. အငယ္ကို အႏိုင္က်င္.တယ္ေပါ.  --- တကယ္ေတာ. က်ေနာ္က ပိုအႏိုင္က်င္.တာမ်ားတယ္။ အိမ္ကအေဒၚကေတာင္ေျပာရတယ္ မင္းမွာ ႏိုင္စရာ ဒီအစ္မတစ္ေယာက္ဘဲ ရွိလားတဲ.။  ဟုတ္တာေတာ. ဟုတ္တယ္  က်ေနာ္. သူငယ္ခ်င္းေတြဆို ဘယ္သူမွ မႏုိင္ဘူး။က်ေနာ္က ခံရတာ မ်ားတယ္။အဲ.တာ ငယ္တုန္းကေပါ.။ ၾကီးေတာ.လည္း တစ္မ်ိဳးေပါ.-- အစ္မ  တစ္ေယာက္လံုး ရွိတာေတာင္ ေမာင္က ရည္းစားမရွိဘူး- --အဲ.တာ အစ္မအသံုးမက်လို.ဆိုျပီး တစ္ေယာက္တည္းေသာ အစ္မကို ေျပာျပန္ေရာ။ ကိုယ္ရည္စားမရတိုင္း ဘာမဆုိင္ ညာမဆိုင္ ငရဲမေၾကာက္ ဘာမေၾကာက္နဲ. အၾကီးကို ဒီအခ်ိန္ထိကို ေျပာတုန္း။ ခနေလးေျပာတဲ. ဖုန္းထည္းေတာင္မွ ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ေယာက္ရန္ျဖစ္ေသးတယ္။ အဲ.ေလာက္ထိ က်ေနာ္.အစ္မကို ခ်စ္တာ။  ေက်ာင္းတက္တုန္းကဆို  အစ္ကိုစီနီယာေတြေမးတိုင္း  ေမာင္ေမာင္ မင္းမွာ အစ္မရွိလားဆို  ဘယ္ေတာ. မွ ရွိတယ္လို.မေျဖဘူး။  ရွိရင္ ေယာက္ဖေတာ္ေတာ.မွာ  --မဟုတ္လား။ အဲ.ဒီေတာ.လည္း ႏွေျမာျပန္ေရာ ။ မွတ္မွတ္ရရ က်ေနာ္ ဆယ္တန္းႏွစ္တုန္းကအစ္မကတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူ ေနာက္ဆံုးႏွစ္။ ေနာက္ဆံုးစာေမးပြဲ ျပီးေတာ.အိမ္မျပန္လာ ဘဲ တစ္ျခားျမိဳ.က သူ. သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ရဲ. မဂၤလာေဆာင္ကို လုိက္သြားတယ္။ အိမ္ကိုလည္းအက်ိဳးအေၾကာင္းမေျပာထားေတာ. တစ္အိမ္လံုး စိတ္ပူေနၾကတာေပါ.။ အားလံုးထည္းမွာ က်ေနာ္က အဆိုးဆံုးဘဲ။အဲ.အခ်ိန္မွာေတာ. အစ္မကို တစ္ခုခုျဖစ္သြားမွာ အရမ္းစိုးရိမ္ေနခဲ.တယ္ေလ။ ဒါနဲ.က်ေနာ္လည္းသိတဲ. အစ္မ သူငယ္ခ်င္းေတြကို လုိက္ေမးေတာ.လည္း ဂဂနန မသိၾကဘူး။ ဟိုလိုလို ဒီလိုလိုနဲ. ဒီၾကားထည္း  တစ္ခ်ိဳ.ကေနာက္လုိက္ေသးတယ္--- မင္း အစ္မ သူ.ေကာင္ေလးနဲ. လုိက္သြားျပီ။
--------ဟုတ္လုိ.လား ဗ်ာ  က်ေနာ္. ရည္းစားမရွိတာ က်ေနာ္သိတယ္ ေလွ်ာက္မေျပာနဲ.  က်ေနာ္.အစ္မနာမည္ပ်က္တယ္ေပါ.။ အဲ.ေတာ.---- ဟဲ. ေမာင္ေမာင္ ခုမွ နင္က အစ္မ ကိုခ်စ္ေနတယ္ ဟုတ္လား ႏုိင္စားလုိ.၀ျပီဆိုေတာ.မွ ----ဟြန္းမေျပာလုိက္ခ်င္ဘူး-- ခုမွ ျဖစ္ေနလုိက္တာ။ က်ေနာ္လည္း  သူ.ေရွ.ကေန ျမန္ျမန္ထြက္လာခဲ.ေတာ.တယ္။ ၾကာရင္ လူသတ္မႈ ျဖစ္ေတာ.မယ္--- ( ပုရြတ္ဆိတ္ေဒါသ နဲ.)။
အိမ္ေရာက္ေတာ. အေဒၚက လွမ္းၾကိဳျပီးေျပာတယ္ အက်ိဳးအေၾကာင္းကို။  အိမ္းနားက ဖုန္းဆိုင္ကို အစ္မ လွမ္းဆက္ျပီး ေျပာတာတဲ. ။ အဲ.ေတာ.မွ စိတ္ေအးသြားတယ္။  
ေနာက္ ကိုယ္စီ အလုပ္တာ၀န္ေတြနဲ. ျဖစ္သြားေတာ. တစ္ျမိဳ. တစ္နယ္စီ မွာေရာက္သြားၾကတယ္။ ဖုန္းနဲ.ဘဲ  တစ္ခါတစ္ေလ ရံုးပိတ္ရက္မ်ိဳးမွ ေတြ.ျဖစ္တာ ။  က်ေနာ္. အစ္မက လည္း ဖုန္းထည္းမွာစကားေျပာတာနဲ. တန္းျပီးဆရာလုပ္ေတာ.တာဘဲ--  ။ သူက ေက်ာင္းဆရာမကို--- တပည္.ေတြဆံုမသလို ေလသံနဲ. ေမာင္ကိုလည္း ဆံုးမတာေပါ.။  အစ္မကေတာ. အေဒၚ ဦေလးေတြရဲ.ေျခရာကို တစ္ထပ္တည္းနင္းႏိုင္ခဲ.တယ္ ။ က်ေနာ္. ကိုေတာ
. မနင္းခုိင္းေတာ.ဘူး တစ္မ်ိဳးလံုး ေက်ာင္းဆရာ/မေတြ ျဖစ္သြားမွာစိုးလို.တဲ.။ အဲ.ေတာ.လည္း ဘယ္ရမလည္း   ျမန္မာ.သားေကာင္းဇာနည္ စစ္သားၾကီးကို  က်ေနာ္ရည္မွန္းသည္ေပါ. ။
ခုေတာ. အစ္မကို သတိရျပန္ေရာ။ ရန္ျဖစ္စရာ အနားမွာ မရွိလို.ေတာ.မဟုတ္ပါဘူး။တကယ္ေတာ. သူဆံုမတာေလးေတြက က်ေနာ္. လိုအပ္ခ်က္ေတြကို အျမဲေထာက္ျပေနတာပါ။ခုမွ ႏိုင္ငံရပ္ျခားမွာ ပညာေတာ္သင္ေမာင္ေမာင္ တစ္ေယာက္ အိုးနင္းခြက္နင္း ကိုယ္တုိင္ခ်က္ျပဳတ္ရေတာ.မွ ငယ္ငယ္က အစ္မ ခ်က္တာ အဆင္သင္.စားခဲ.တာ ေတြကို ေတြးျပီး တမ္းတေနျပီ။  ေနာက္ဆံုး အစ္မဆိုတာ အေမတစ္ေယာက္ နဲ.  အတူတူပါဘဲလို.  က်ေနာ္  ထင္မိတယ္။

                                                                                ေလးစားစြာျဖင္.
                                                                                                                     ေမာင္ေမာင္(ျမစ္ဆံု)

3 comments:

စံပယ္ခ်ိဳ said...

အမရွိတာေပါ႔ဟုတ္လား ေကာင္းလုိက္တာေနာ္
ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ေယာက္ေပါ႔
အခုေရာ အမကဘယ္မွာလဲ..ျမစ္ဆုံေရာ ဘယ္မွာလဲ
တုိင္းျပည္တာ၀န္ကုိ တရာမွ်တစြာထမ္းေဆာင္ႏုိင္တဲ႔
စစ္သားေကာင္းၾကီးျဖစ္ပါေစရွင္။ စာေတြလဲအမ်ားၾကီးေရး
ႏုိင္ပါေစ။

ေမာင္ေမာင္ said...

ဟုတ္ကဲ. ေက်းဇူးပါဘဲ အစ္မ jasmine ေရ ၊ ခု အစ္မက နမၼတီးျမိဳ.မွာ ေက်ာင္းဆရာမ လုပ္ေနပါတယ္။

Anonymous said...

ေယာက္ဖေလး ေနေကာင္းတယ္ေနာ္

Post a Comment

မိတ္ေဆြမ်ားရဲ. စကားတစ္ခြန္းဟာ ကြ်န္ေတာ္.အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ပင္ျဖစ္ပါတယ္။